Syariat di junjung Adat di kendung

Syariat di junjung
Adat di kendung
Umat tersanjung
Negara terulung

Khamis, 18 Mac 2010

Sepetang Bersama Islah



Alhamdulillah, program "Sepetang Bersama Islah" anjuran PAKSI WJIMNS pada 17 Mac baru-baru ini telahpun mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari warga wanita Tmn Desa Dahlia. Syabas diucapkan kepada team Tn Zainab, Ketua Unit PAKSI WJIMNS dan sukarelawan PAKSI Pn Zuraidah dari Desa Dahlia sendiri.

Program dimulakan pengerusi majlis Pn Hjh Minah Ketua wanita JIMNS memberi ucapan aluan dan dimulai dengan ceramah Dr Maryam Manap tentang kanser diikuti oleh slot perkongsian oleh bekas pesakit & pesakit kanser Adik Nurul Islah bersama ibunya Pn Norhasyimah, Adik Ahmad Zuhairi bersama ibunya, Adik Haani Athifah bersama ibunya Pn Fatimah, Pn Rozana & Dr Sharipah dari Klinik pergigian Ampangan.

Terima kasih diucapkan kepada JK Wanita Tmn Desa Dahlia atas keprihatian kalian dengan menyediakan hamper untuk para pesakit & bekas pesakit kanser serta menyediakan makanan/minuman untuk semua. Terima kasih juga diucapkan kepada Ketua Wanita dari bahagian Rembau Pn Hjh Arfah dan Ketua Wanita Tmn Desa Dahlia Pn Aminah kerana sudi hadir dan juga sudi menyampaikan cenderahati.











































Tiada ulasan:

Catat Ulasan